Spešl alebo Special?

by - 22:14:00

Tento článok vydávam trochu neskôr ale dúfam že ste kvôli tomu nevyskočili z okna alebo nedaj bože zrušili sledovanie. Nieže by sa mi nechcelo ale skôr nebol čas a teraz na večer ma bolieva brucho a tak vtedy nemávam vôbec čas na nič a ani náladu. A nie je to kvôli tomu že nemám fantáziu skôr je to presne naopak mám nápady na články a už mi to lezie hore hlavou. Minule v škole som písal článok a učiteľ na to že čo to píšem a ja na neho že nič. On na mňa že mu to mám priniesť ja som nahodil tvár že „ zabijem ťa“ a hovorím mu že to je osobné a že to je len moja vec. Nafučal sa a už sa ďalej nepýtal. Ale témou tohto článku je „spešl“.

Mohli ste si všimnúť že pod názvom blogu je napísané Special blogger. Väčšina blogov tam má napísané beauty alebo niektoré tam nemajú nič. Ja som si tam dal special lebo som jedinečný. Nemyslite si že som si to tam dal len preto aby som si mohol hladkať ego ale toto slovo je proste spešl. Pred tým čo som si založil blog sme sa bláznili s kamoškou a spievali sme karaoke. Spievali sme Last Christmas a keďže neviem po anglicky tak som tam spieval spešllll. No smiali sme sa ako kone. Spomínam si na článok kde som sa pýtal že čo by ste čakali od blogu a kamoška mi okomentovala že mám byť spešl. Prišlo mi to vtipné a tak mi to utkvelo v pamäti. Domnievam sa že keď autor má v blogu niečo zo seba tak má s tým blogom vzťah ak viete ako to myslím. Ako by som to popísal. Napríklad keď píše autor článok ako keby mal s blogom rande. No som ja ale inteligenčný :3.  Myslím si že aj ostatný blogery majú takéto spojitosti medzi nimi a blogmi. Možno v blízkej dobe aj oni o tom napíšu článok len sa ich treba na to spýtať alebo ich o to požiadať :P.





You May Also Like

0 komentárov