Do starých koľají

by - 21:40:00

Čawko. Máme tu nový článok.
Áno je štvrtok a je tu článok. Je to zapríčinené tým, že sa chcem vrátiť do starých koľají, čiže budú vychádzať dva články týždenne. Jeden bude vychádzať cez pracovné dni a jeden cez víkend. Ako som hovoril do starých koľají tak už som to tak raz robil ale potom začala byť škola drsnejšia a ťažšia nemal som toľko času.

Ďalej čo by som chcel prebrať je to ,že prednedávnom som vydal článok o tom, že som absolvent a ,že pracujem na absolventských prácach a to mi zaručí dokončenie základného štúdia na umeleckej škole. Ak si to nepamätáte tak článok nájdete TU. Tam som hovoril, že tie práce mám hotové na cca na 75% druhá na 45% a ta tretia nebola ešte ani začatá. Ale ako čas plynul tak postupne postupovala aj moja práca teraz dve keramiky mám hotové na 99% a tú tretiu na 85%. Takto o týždeň by mal vyjsť článok, kde to všetko okomentujem a dám tam aj fotky ako to je už všetko hotové. Tak dúfam, že už to na budúci utorok dokončím a v stredu tu už budú fotky a článok.
VÝZVA mám pre vás zlé správy. Na začiatku výzvy sme boli štyria. Teraz som jeden. Áno baby to nedokázali. A to som si myslel, že ja to nedokážem. No ale čo od ženy očakávaš........ale nie robím si žarty :D. Takže ja až do konca mesiaca zostávam bez cukru. Držte mi palce. Viky to vzdala ako prvá ona neodolala sušienkam s Normandie. Romča to nezvládla a hneď ako si to pokazila ,tak sa asi snažila dohnať tých 5 dní a dala si parené buchty, kofolu a zmrzlinu. Nata už si nepamätám čomu neodolala. Takže aké z toho plynie ponaučenie? Žena bez cukru neprežije :D. Ďalej by som chcel spomenúť v článku to, že som bol cez víkend v obchode. Konečne som si nakúpil oblečenie na leto a som na leto plno pripravený. Len tak pre zaujímavosť minul som 100€. Samozrejme som to zacvakal ja a moje peniaze z birmovky. Ale aj tak mi ostalo 265€. Ešte neviem na čo ich zužitkujem ale už mám predstavu asi na čo. Budem si šetriť na notebook ,ktorý si chcem kúpiť na 15 narodeniny. Zdá sa to ešte dlho ale je to už len 13 mesiacov. :D.

Pred šiestimi dnami bol 1. Máj. Tak sme chceli ísť s Natou a Romčou na stavanie mája a neuveríte ale pršalo. Ako inak tak sme na Slovensku. Ale aj tak sme o nič neprišli lebo máj sa staval nejakým žeriavom. Takže sme o nič neprišli.
Inak konečne sa oteplilo a už to vyzerá na teplo a leto. Tak som sa bol trochu poprechádzať a prejsť sa. 

Ja sa pre dnešok s vami lúčim a Čus.


You May Also Like

0 komentárov