Nová zrkadlovka

by - 3:10:00


Zdravím vás.
Dnes tu máme recenziu.  A bude to recenzia na Nikon D 3000.
Pred nedávnom som tiež síce robil recenziu na fotoaparát, ale to bolo na môj starý fotoaparát. Od vtedy som si stihol kúpiť nový. Som naň pyšný a nemôžem uveriť, že ho konečne mám. Ale prejdime k recenzii.
 
                                                         Všetky fotoaparáty pri sebe.
 


                                                         Zrkadlovka Nikon D3000

Nikon D3000 je jednooká zrkadlovka strednej triedy.  Moje hodnotenie pre ňu je 8/10, je to pre to, že zrkadlovka nemôže robiť video. Keď som si ju zobral po prvýkrát do ruky tak som ako tak vedel ako so zrkadlovkou narábať. Je to tým, že som už párkrát fotoaparát držal a dokonca už som aj s ním fotil. Ako prvé ma prekvapil design zrkadlovky. Bol taký iný ako pri ostatných. Jednoducho bol pekný.  Hneď ako prvé som ho vyskúšal a bol som milo prekvapený. K zrkadlovke mám základný objektív. Objektív 18-55 VR Kit
Ak ste od tejto recenzie čakali viac informácii, čo sa týka výkonu a takých ostatných vecí tak to vás sklamem v tejto recenzii takéto údaje nebudú. Ale ak ste zvedavý tak vám odporúčam jednu web stránku, na ktorej to nájdete. Tú stránku nájdete TU.
                  




Nechal som sa trochu uniesť pri úprave obrázkov.
 


















No ale recenzia stále nekončí.
Ukážem vám tu fotky, ktoré som spravil, s týmto úžasným foťákom. Tak nech sa páči.


                                                                                      Románsky kostolík Pominovec
                                                         Môj kocúr Alan. No nie je rozkošný. :3

                                                        Trošku akčnejšia z hasičskej súťaže







A aby som nezabudol. K zrkadlovke som si zakúpil brašňu od značky Lowepro.  A používam v  zrkadlovke novú (lebo stará 2GB sa mi pokazila) 8GB pamäťovú kartu od značky SanDisk.




















                                         Brašňa Lovepro
                                                           SD karta od zančky SanDisk



Ja dúfam, že sa vám recenzia páčila a dúfam, že nie ste sklamaný z toho, že ste tu nenašli skoro žiadne informácie čo sa týka vybavenia zrkadlovky. Čus.

                                                                                                                     Jajo :3

You May Also Like

2 komentárov

  1. Tak tou brašňou si ma prekvapil... Lowepro je moja topka, len by ma zaujímalo, aký je toto konkrétny model :) A možno by ma zaujímala aj cena, keďže tento článok je tak povediac skôr haul ako recenzia :D
    A dávam návrh aby sme išli čosi konečne pofotiť spolu, kým sú ešte prázdniny a pekné počasie :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. krásne fotky robia tie zrkadlovky plánujem aj ja do budúcnosti nejakú takúto zrkadlovku :) ,
    https://clodyteenmummy.wordpress.com

    OdpovedaťOdstrániť