Jarné fotky

by - 14:36:00

     Zima je už konečne očividne za nami a jar je tu v plnej kráse. 
     
     Pred dvoma týždňami bolo po dlhom čase fakt, že teplo a hneď som to musel využiť. S kamoškami sme vyrazili von a zavítali na neďalekú kaplnku. Neprišlo mi na nej nič zaujímavé a sami zdá, že som ju už na blogu ukazoval. Čo fotiť? behá mi po rozume. Nikde nič zakvitnuté až na jeden strom. Tak čo skúsim ho nafotiť  snáď s toho niečo bude. A prekvapivo aj je :D





   
 A viete ako sa hovorí všade dobre, doma najlepšie. Neplatí to len pre pocit ale aj pre fotky. O pár hodín neskôr „ pri západe slnka“ som zobral foťák a šup von na dvor. A tam úžasná zakvitnutá marhuľa, ktorá síce rastie na susedovej záhrade ale prevísa to cez plot takže sa to dá považovať za naše :D ...ten kto býva na dedine pochopí. 



                                                           Táto fotka je mojím favoritom 
                                

     Dúfam, že sa ti fotky páčili ak ešte nie si členom GFC tak sa pridaj a prajem ti pekný zvyšok dňa. ;)

You May Also Like

5 komentárov

  1. Ta druhá fotka je vážně nádherná!
    Já se na tyhle články strašně ráda koukám - vydržela bych u toho od rána do noci :)

    Lory Humble

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj ja rád čítam fotočlánky už len pre naberanie inšpirácie a niekedy s aj niečo nové priučím :D

      Odstrániť
  2. Vo fotení si sa určite zlepšil. Tieto fotky vyzerajú celkom kvalitne.

    OdpovedaťOdstrániť