Môj názor na Lenovo A5000

by - 23:48:00

     Pred pár mesiacmi som si kúpil nový mobil a povedal som si, že by som k nemu mohol vyjadriť. A dnes nastal, ten čas. Deň L.
Ako som spokojný s Lenovo A5000?
     Prvé dni som bol s neho nadšený, ale asi po mesiaci ma už prešla prvotná eufória. Mobil to je dobrý a nemám sa tam skoro na nič sťažovať. Určite by som ho odporučil.
Aké sú pozitíva Lenova  A5000?
     Určite je to výdrž batérie. Naozaj ma prekvapilo ako dlho môže vydržať. Prvé dni som ho z rúk ani nepustil a vydržal mi v pohode 2-3 dni bez nabitia. Teraz ho nabíjam raz za 4 dni ale z toho dôvodu, lebo ho teoreticky v škole, a keď spím nepoužívam, keď som ho mal nový tak som bol na ňom  non stop, lebo som mal prázdniny. 

     Ďalšie plus je to, že má obrazovku a celkovo celú prednú časť vodu odpudzujúcu. Nie je síce vodotesný a aspoň, keď vám naň kvapne voda tak nevybuchne :DD

     A pre mňa najväčšie plus je, krásny dizajn. Aj toto bol jeden s faktorov, podľa ktorých som si ho vybral. Hlavne v bielom prevedení. V čiernom sa mi moc nepáči.

     A milujem Lenovo, že originál k mobilom dávajú priesvitný kryt. Ak by som ho nemal, tak by som mal na  obrazovke peknú pavučinu poprípade by som bol bez mobilu :DD
Aké sú negatíva Lenova A5000?

     Ako som už spomínal tak nie je úplne perfektný ale to nie je žiaden. Ale tých negatív je málo.
     Ak prvé musím spomenúť občasné spomalenie systému. Niekedy je až také, že musím reštartovať mobil. 

    Druhým negatívom je, že to má pomerne priemerný foťák, čo mne až tak nevyhovuje, ale keď sa chce tak sa dajú spraviť aj krásne fotky. No čo na ne hovoríte?
(musím upozorniť fotky nie sú upravené









     
To by som nebol ja keby som si mobil neupravil podľa seba. 








V domácnosti mame ešte jedno Lenovo ale to je v čiernej farbe. Páči sa vám viac biele alebo čierne? Za mňa je krajšie biele.

      Ja dúfam, že sa vám článok páčil, ak rozmýšľate nad kúpou mobilu dúfam, že som vám otvoril oči a kúpite si Lenovo.


You May Also Like

5 komentárov

  1. Lenovo. Čo k tomu dodať. Kvalitné telefóny, o ktorých určite ešte budeme počuť :) Foťák má kvalitný, nato že je to mobil, nečakajme kvalitu zrkadloviek :D
    Life-by-romi

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Presne tak, viem, že nemôžem čakať fotky ako zo zrkadlovky ale tiež nemá foťák ako Lenovo VIBE SHOT :D

      Odstrániť
  2. Ja mám Lenovo notebook, a to mi stačí aby som si vytvorila názor o tejto značke.. pretože Lenovo notebook mám už druhý popravde, a je na prd.. Vždy vydrží tak rok (robím len grafiku a upravujem fotky, starám sa oň dobre, nemám v ňom zbytočné veci a používam len legélne softwéry a programy) no aj tak sa pokazí.. ak to nieje HDD, tak nejaká iná záhadná chyba.. Čo sa týka mobilu Lenovo, kamoš taký mobil má, zo začiatku bol nadšený a po mesiaci prišla prvá reklamácia :) U mňa je jediná osvedčená kvalitná a spoľahlivá značka Apple, a na tú nedám dopustiť.. aj keď je údajne predražená, radšej si zaplatím za kvalitu pokiaľ viem že mi vydrží naozaj dlho :) Každopádne sa mi veľmi páči ako si pojal recenziu a ako si ju napísal, je to naozaj lákavé, a veľmi sa mi páčia aj ukážkové fotografie :) Len tak ďalej :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Biele je určite lepšie podľa mňa :D Fotky pekné len by ma zaujmalo ako dnes po takej dobe hodnotíš svoj mobil.

    OdpovedaťOdstrániť